wtorek, 10 marca 2009

SECRET PAL DLA ANEK73

Mamy kolejną przesyłkę, która pochwaliła się Anek73 :"W pracy miałam dziś bardzo męczący dzień... Na szczęście w domu czekała na mnie wspaniała niespodzianka!!!
Paczka od dota_72
Otwierałam ją z wielkim zniecierpliwieniem, a moja radość z otrzymanego prezentu była ogromna!
Dostałam bowiem:
- najnowszy numer gazetki "Kram z robótkami"
- pudełeczko, we wnętrzu którego znalazłam śliczne guziczki i kocią taśmę :P
- śliczną kremową kanwę
- mulinki
- zapachowe świeczki
- czekoladę do picia
- mydełko
- cudowne papeterie - owieczkową i oczywiście kocią :p
- widokówki z Wałbrzycha
- cieplutki list :) :) :)
- przepiękną zakładkę wykonaną na szydełku
Dota_72! Sprawiłaś mi ogromną radość!Cały prezent jest fantastyczny - teraz tylko potrzeba mi dużo czasu,aby wykorzystać przysłane przez Ciebie wspaniałości :)"



Brak komentarzy: