poniedziałek, 16 lutego 2009

PRZESYŁKA DLA FRANKEE

Dziś po ciężkim dniu, z trudem wyciągnięta ze skrzynki przesyłka - dodała mi skrzydeł:) Wspaniałości od mart_made! Bedę się chwalić, bo naprawde mam czym!!!
Otrzymałam :
- własnoręcznie uszytą torebkę (kosmetyczkę) z haftem elfa.
Tu muszę trochę się rozpisać! Nigdy nie podjęłam żadnej próby szycia na maszynie, dlatego nie jesten w stanie zrobić sobie takiego cudeńka. Kiedy zobaczyłam to, co zrobiła dla mnie mart_made z radości skakałam. Można wierzyć, albo i nie, ale tak było!
-kartkę walentynkową z hafcikiem i z życzeniami (cudeńko);
-6 świeczek zapachowych (wanilia);
-czerwoną kanwę 18;
-gazetę "Kram z robótkami"(Pomysły na różne okazje) - nie mam takiego!
- 2 kawy MOKATE cappuccino
-4 muliny ARIADNA (białe i czarne)
-czekolada "Trilogia" o smaku niespotykanym. Niebo w gębie! (połowy już nie ma);
-zawieszka -piesek.
Bardzo dziękuję za tę wspaniałą przesyłkę! Zerkając zwłaszcza na tę kosmetyczkę, będę zawsze pamiętać o osobie, która mi sprawiła tyle radości ( o mart_made)

Brak komentarzy: