sobota, 24 stycznia 2009

PREZENCIK JUŻ U MNIE

I ja otrzymałam w dniu wczorajszym pierwszą przesyłkę. Radość niesamowita. Fantastyczne uczucie. Trzymasz w ręku przesyłkę przygotowaną specjalnie dla Ciebie i nie wiesz co jest w środku . A w środku fantastyczna niespodzianka, przygotowana w atmosferze ciepła i życzliwości.
Otwieram paczuszkę moim oczom ukazują sie przecudne wspaniałości i przecudny prezencik przygotowany z myślą o mojej osobie. I pomyśleć, że autorka przesyłki poświęciła dużo czasu i uwagi mojej osobie, aby sprawić mi niespodziankę.Zż
Poniżej zdjęcia mojej paczuszki. A otrzymałam :
- dwie gazetki
- kalendarzyk
- woreczek z koralikami
- czekoladę z orzechami i rodzynkami
- tasiemkę z kanwy
- widokówkę z miejscowości Szczerców
- dwie muliny
- herbatki miodowo imbirowe ( babunia moje jest już w trakcie degustacji;) )
- i przepięknie wyhaftowany woreczek z moim inicjałem

Autorką paczuszki jest ahanutek, na której ręce składam serdeczne podziękowania :)


Brak komentarzy: